HANDELSBETINGELSER

1. GENEREL INFORMATION

Denne hjemmeside www.husetiro.dk udbydes af HUSET I_RO ejet af Thygesen Textile Group, Tulstrupvej 9-13, CVR-nr. 31766850, Tel. 9660 3390, ttg@ttg.dk.

Hvis du oplever problemer med din bestilling/booking på hjemmesiden eller ved øvrig brug af hjemmesiden, kontakt venligst vores kundeservice:

E-mail: info@husetiro.dk
Telefon: 5361 8094
Åbningstid ved telefonisk henvendelse: Man-Tors 08.00 – 16.00 • Fredag 08.00 – 14.30
Almindelig post:
HUSET I_RO
Tulstrupvej 11
7430 Ikast

Hvis der er dele af Betingelserne, som du ikke forstår, anbefaler vi, at du kontakter Kundeservice, inden du begynder at handle på Hjemmesiden.

2. VIGTIG MEDDELELSE

2.1. Læs handelsbetingelserne grundigt, inden du benytter dig af hjemmesiden www.husetiro.dk
Disse handelsbetingelser (“Betingelserne”) finder anvendelse, når du benytter siden www.husetiro.dk til at købe i butikken, booke bord i caféen, bestille billetter til events, kurser, workshops eller foredrag eller når du booker møde- eller selskabslokale. Handelsbetingelserne kan blive opdateret fra tid til anden (for eksempel for at afspejle ændringer i teknologien, vores forretningsmodel, vores systemkapacitet eller i relevante love og regler), og derfor beder vi dig godkende Betingelserne, hver gang du laver en booking hos os. Enhver reference til “dig” eller “din” betyder dig som bruger af Hjemmesiden, enhver reference til “vi”, “os” eller “vores” betyder HUSET I_RO.

Hvis du ikke accepterer Betingelserne, kan du ikke booke eller købe på vores hjemmeside.

3. Alderskrav

Aldersgrænsen for at booke behandling, bord, møde- eller selskabslokale eller bestille billetter på hjemmesiden er min. 15 år. Ud over dette skal du besidde et gyldigt kreditkort, der er accepteret af os. Er du under 15 år gammel, skal du have en værge til at bestille for dig. Værgen skal kunne stå inde for, at du overholder vores betingelser og hæfter samtidig for ethvert krav, som HUSET I_RO måtte have.

3.1. Annullering af aftalen
Vi forbeholder os ret til at annullere aftalen om booking og bestilling i en af de følgende situationer uden at være ansvarlige for erstatning eller andre omkostninger:

– Dine betalingsoplysninger er ikke korrekte eller kan ikke verificeres
– Din bestilling er afgivet med det formål at begå bedrageri mv. eller afgivet i forbindelse med en strafbar handling eller anden ulovlig aktivitet
– Der opstår en utilsigtet fejl på Hjemmesiden, fx en betalingsfejl el.lign.
– Vi har grund til at tro, at du er under 15 år gammel

3.2. Betalingsmåder
Vi modtager følgende betaling online:
VISA
MasterCard
Dankort
MobilePay
Betaler du med kreditkort, vil du blive bedt om at indtaste kortets kontrolcifre. Du finder de tre kontrolcifre på bagsiden af dit kreditkort, oftest i højre side af kreditkortets bagside. Kontrolcifrene er nødvendige for at betalingen kan gennemføres og for at opretholde et højt sikkerheds-niveau. Der kan også være andre tilsvarende sikkerhedsforanstaltninger.

4. PRISER OG LEVERING

Alle de anførte priser er inklusive skatter, moms og afgifter, medmindre andet er nævnt.

Valuta:
Priserne på hjemmesiden vises i danske kroner (DKK).

Du kan kun betale i danske kroner (DKK).

5. FORTRYDELSE AF KØB

5.1 På hvilket tidspunkt i bestillingsprocessen er du bundet af din ordre?
Når du klikker “Køb og betal”, vises en kvittering på din skærm, og du modtager en e-mail som bekræftelse på dit køb. Fra det tidspunkt er du bundet af aftalen om køb.

Der er IKKE indgået nogen bindende aftale imellem os, før du har modtaget en bookingbekræftelse eller ordrebekræftelse fra os på den mailadresse, som du har oplyst ved bestillingen.

Kontakt venligst vores Kundeservice på info@husetiro.dk, hvis du begik du en fejl, da du foretog bestillingen – de står klar til at hjælpe dig.

5.2. Fortrydelse af køb
Ved køb har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, aftale om medlemskabet blev indgået. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, kan du vente til den følgende hverdag med at udøve fortrydelsesretten.

For at udøve fortrydelsesretten skal du meddele os (se kontaktoplysninger under ’Generel information’) din beslutning om at fortryde denne aftale i en utvetydig erklæring (f.eks. ved postbesørget brev eller e-mail). Du kan benytte nedenstående standardfortrydelsesformular, men det er ikke obligatorisk.

Du er ved tilbagetræden fra aftalen forpligtet til at betale for den del af ydelsen, som allerede er leveret.

Når du har anvendt fortrydelsesretten, vil du blive slettet i vores digitale bookingsystem, så du ikke længere kan gøre brug af den købte vare.

6. SYGDOM VED EVENTS ELLER ARRANGEMENTER

Bliver du syg eller forhindret i at deltage ved et af vores events, foredrag eller andre arrangementer, kan du desværre ikke få dine penge retur. Du er dog velkommen til at give din plads til en anden.

7. AFLYSNING AF ET ARRANGEMENT

Hvis vi som arrangør er nødt til at aflyse en event eller foredrag, kan du naturligvis få refunderet din billet. Du vil i så fald blive kontaktet på e-mail.

8. KØB AF ALKOHOL I VORES BUTIK ELLER I CAFÉEN

Du skal være fyldt 16 år for at kunne foretage køb af drikkevarer, der indeholder alkohol. Hvis du ikke er fyldt 18 år, må du kun købe drikkevarer, der indeholder op til 16,5% alkohol. Du skal være fyldt 18 år for at kunne købe drikkevarer, der indeholder mere end 16,5% alkohol.

9. AFBESTILLING

9.1. Ordrer under DKK 5.000,- i vores møde- eller selskabslokale
Reducering af kuvertantal til dit arrangement skal ske senest 5 dage før afholdelse. Ønsker du helt at aflyse dit arrangement skal dette ske senest 8 dage før afholdelse.

For ordrer under DKK 5.000,- inklusive moms, skal afbestilling ske skriftligt til info@husetiro.dk, så afbestilling er modtaget hos os minimum 5 hele hverdage før det aftalte leveringstidspunkt. Ved afbestillingen modtager du en bekræftelse på, at afbestillingen er modtaget.

Indtil 5 hele hverdage inden det aftalte leveringstidspunkt kan du også korrigere din ordre skriftligt ved at sende en mail til info@husetiro.dk.

Ved afbestilling senere end 5 hele hverdage før den aftalte leveringsdato gælder følgende regler: Ved afbestilling op til 1 hel hverdag inden det aftalte leveringstidspunkt, kan vi kræve en godtgørelse svarende til 80 % af den aftalte pris inklusive moms, med en minimumskuvertpris på DKK 389,- for det bestilte.  Derudover kan vi kræve betaling for lokaleleje udgiften samt udgifter til særligt aftalte ydelser, hvis vi ved bestillingen har angivet, at disse særligt aftalte ydelser ikke kan afbestilles.

Nægtes modtagelse af bestillingen på den aftalte leveringsdato, betales fuld pris for hele bestillingen.

9.2 Ordrer over DKK 5.000,- i vores møde- eller selskabslokale
For arrangementer i vores lokaler eller ordrer over DKK 5000,- inklusive moms, skal afbestilling ske skriftligt til info@husetiro.dk, så afbestilling er modtaget hos os minimum 6 måneder før det aftalte afholdelsestidspunkt. Ved afbestillingen modtager du en bekræftelse på, at afbestillingen er modtaget.

Indtil 5 dage inden kl. 12 før det aftalte leveringstidspunkt kan du justere antallet af gæster op eller ned på din ordre – dog max med 10 %. Du kan justere ved at henvende dig skriftligt via e-mail til info@husetiro.dk eller ved at kontakte kundeservice på tlf. 5361 8094.

Ved afbestilling senere end dette kan vi kræve en godtgørelse svarende til 80 % af den aftalte pris inklusive moms, med en minimumskuvertpris på DKK 389 for det bestilte. Derudover kan vi kræve betaling for udgift til lokaleleje samt udgifter til særligt aftalte ydelser såsom drikkevarer, betjening, etc. hvis arrangementet skal foregå i vores lokaler.

Nægtes modtagelse af bestillingen på den aftalte leveringsdato betales fuld pris for hele bestillingen.

10. HVIS DER ER NOGET GALT MED VAREN ELLER YDELSEN – REKLAMATION
10.1
Købelovens regler om mangler finder anvendelse.

Skulle du modtage en vare eller ydelse, der ikke lever op til dine forventninger, beder vi dig kontakte os med det samme eller senest inden for to arbejdsdage på info@husetiro.dk eller på tlf: 5361 8094, så vi kan rette eventuelle fejl.  I modsat fald taber du retten til at påberåbe dig manglen. Ved reklamation over fødevarer og drikkevarer beder vi dig give os besked hurtigst muligt efter du har opdaget manglen og inden 5 dage efter modtagelsen. Mangler vil blive udbedret ved ombytning eller returnering af købesummen.Oplys venligst dit navn, dato for køb og årsag til reklamation.

10.2
Der kan være tilfælde, hvor vi vil bede dig returnere den defekte vare, så vi kan undersøge den og/eller returnere den til vores leverandør. Du bedes derfor undlade at kassere defekte varer eller varer af dårlig kvalitet inkl. emballagen, indtil du har været i dialog med os.

11. ANDRE FORHOLD

11.1. Opdatering af hjemmesiden
Vi gør vores bedste for at opdatere Hjemmesiden og sikre, at priser, beskrivelser og andre oplysninger er korrekte. Stavefejl, fejl i priser, tilbud, beskrivelser og andre oplysninger kan dog opstå.

11.2 Force Majeure
Vi er ikke ansvarlige for manglende overholdelse af vores forpligtelser i henhold til Betingelserne, hvis den manglende opfyldelse skyldes begivenheder, som ligger uden for vores rimelige kontrol i forhold – jævnfør Force Majeure reglerne.

11.3 Aftalens sprog
Alle aftaler indgås på dansk via hjemmesiden, der også kun findes på dansk.

11.4. Tiltag mod bedrageri
For at kunne beskytte dig og vores andre kunder mod bedrageri og opretholde et højt sikkerhedsniveau for online-køb, kan vi gennemføre verifikationstjek. Verifikationstjekket kan omfatte de data, som du sender når du bestiller på Hjemmesiden, herunder din adresse og betalingsoplysninger.

11.5. Opbevaring af værdigenstande
HUSET I_RO anbefaler, at genstande som kontanter, ure, smykker, punge, tasker ikke medbringes til træning og ikke opbevares ulåst i omklædningsrummet. Medbragte genstande bør opbevares i et forsvarligt et aflåst skab i omklædningsrummet under træning. HUSET I_RO kan ikke holdes til ansvar for tyveri eller tingsskade, der indtræffer i HUSET I_RO’s lokaliteter.

11.6. Helbredstilstand og personskade
Træning i HUSET I_RO sker på eget ansvar. Du er selv ansvarlig for, at dit helbred kan holde til de aktiviteter, du tilmelder dig. HUSET I_RO bærer ikke ansvaret for eventuelle personskader i forbindelse med holdtræning eller behandling. Dansk rets almindelige erstatningsregler gælder i øvrigt.

11.7. Private billede- og videooptagelser
Det er ikke tilladt at optage video eller tage billeder af andre brugere i HUSET I_RO eller lave opslag med andre på online medier, uden deres samtykke. Det er heller ikke tilladt at bruge HUSET I_RO’s lokaler (udvendige eller indvendige) til optagelse af billeder eller video til kommercielt brug medmindre dette er aftalt med HUSET I_RO’s ledelse.

11.8. Videoovervågning
Der vil være videoovervågning visse steder i og uden for HUSET I_RO. Formålet med videoovervågningen er at forebygge kriminalitet og skabe tryghed for personalet, medlemmer og øvrige gæster. Læs evt. mere her Persondatapolitik – HUSET I_RO (husetiro.dk)

11.9. Klager
Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores Kundeservice, hvis du har klager over en ydelse eller en vare, som du har booket eller købt hos os. Vores Kundeservice kan både kontaktes telefonisk, pr. mail og pr. almindelig post. Du kan finde kontaktoplysningerne på vores Kundeservice under ‘Generel information’ ovenfor.

Du kan også indgive en klage til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Du kan indgive klagen på følgende link: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse info@husetiro.dk

12. BEHANDLING AF PERSONDATA

Når et medlemskab oprettes i HUSET I_RO, og når du benytter sig af HUSET I_RO’s øvrige tjenester eller tilkøb, indsamler HUSET I_RO diverse personlige oplysninger om dig i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatapolitik, som kan tilgås her.

13. LOVVALG OG VÆRNETING

Enhver aftale indgået mellem os under anvendelse af disse Betingelser er underlagt dansk ret.

Enhver tvist som måtte opstå i forbindelse med vores aftale, herunder aftalens eksistens eller gyldighed, skal indbringes for en kompetent domstol i Danmark.

 

 

 

______________________________________________________________________________________________________

 

Kopieres og sættes ind i et word-dokument:

Standardfortrydelsesformular for HUSET I_RO

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til HUSET I_RO, Tulstrupvej 11, 7430 Ikast, info@huset-i-ro.dk:

Jeg/vi ___________ meddeler herved, at jeg/vi ___________ ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores ___________ købsaftale om følgende varer ___________

Bestilt den ___________/modtaget den ___________

Forbrugerens navn ___________

Forbrugerens adresse ___________

Forbrugerens underskrift ___________ (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Dato ___________

 

 

Menu